marți, 16 iunie 2009

"Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"

Stiti si voi zilele acelea de vara , zilele acelea toride, in care aerul conditionat nu mai face fata , iar apa rece (din frigider) nu e buna pt gatul tau.Intrebarea e cf?!, la televizor se dau numai relori ca de e vara[ exact cum se spune si in "viata cu louie"], netul e plictisitor, iar prieteni sunt ocupati cu alte treburi.
O sun pe Roxana sa vad ce face?!
"Alo!"
"Cf ma?! unde esti? esti acasa?"
" Nu peste cateva minute ma intalnesc cu tata la CORA, iar acum sunt in SIR ii caut cadou mamei, ca e ziua ei azi"
"A da bn !!"
Daca nu se poate face nimic pentru a-mi salva ziua. am zis sa citesc ceva din "Adam si Eva " de Rebreanu.Nu stiu ce prea e de capul ei , dar Cristina a vorbit despre ea cu atata entuziasm ca am zis ca merita incercata! Citesc aproximativ 50 de pagini, Cristina avea dreptate e interesanta cand sa trec mai departe apare tata , care imi distrage atentia , se duce pe apa sambetii cheful meu de citit , deschid tv, nimic frumos, dau la stiri peste tot crime si ce mai fac deputatii , senatorii si restul oamenilor importanti!
E o vorba care o spune Badea in fiacre dimineata " traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul" , chiar are dreptate tipul , desi nu pot spune ca'mi place asa mult de el.
Si ca o incheiere, zilele de vara toride sunt ff plictisitoare.Parca timpul se opreste in loc in acele zile .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu