duminică, 14 iunie 2009

"Am uitat-o pe Irina"

Pe la ora 13.30 parca atata era cesul , cand in sfrasit ajunsesem acasa de la cumparaturi, imediat ce intru pe usa , aud melodia "Cuppycake" de la telefonul meu.Raspund , vocea emitatorului era asa de obosita , incat mi-am dat seama imediat ca e Roxana.
"alo, sti eu si Alex mg in parc vi . Vii?"
" Ma stai sa mananc , mi-e o foame de mor, si apoi vad"
"ok 16.15 e bn?
"e perfect"
In drum spre "Marin Preda" vechiul meu liceu Roxana avea nevoie de o buda si Alexandra i-a oferito.Ajungem la etajul 3 se deschide usa , intra ele, si apoi usa se inchide, eu ramanand pe afara , peste cateva secude se aude:"Irina! am uitat-o afara !""hohote de ras , eu care o faceam pe Alexandra vaca, si apoi tot e se trezeste , " Rox sa ti ala mai strans sa se duca toata apa ". Atunci ne-am dar seama ca Alexandra e cea mai cu capul in nori dintre noi 4.:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu