sâmbătă, 27 iunie 2009

"Alex gateste"

Ma indreptam spre casa ei , si pantru a nu merge singura o sun pe Roxana, pffffff nu putea sa vorbeasca pt ca era la masa. O sun chiar pe gazda mea de azi "GodAlex" nu putea vorbea era inca in pregatiri, recurg la Cristina eeeeeeeeeeeee ea nu putea vorbea pt ca ajunsese la Alex.Ajung la bloc, sunt la interfon , dar Alex nu aude ca o si intreb la ce etaj sta.Urc in scara kkt telefonul nu are semnal , urc in lift, imi dau seama ca tin liftul ocupat , apas pana la urma etajul la care banuiam ca sta , defapt acolo m-a duc instinctul:)).
Ajung sus marele test am nimerit sau nu etajul, ca sa vezi succes in usa ma astepta bunica'sa . Intru si o gasesc pe Alexandra intr-un sort portocaliu cu un batic in cap si o farfurie de spaghete in mana. Nu ma pot abitine din ras, nu am mai vazut-o niciodata asa, ajung in fata mesei era deja Cristina cu farfuria ei de spaghete in fata. In momentul in care imi vad mancarea in fata ma apuc sa mananc , ca orice om normal , cand sa-mi infing furculita , alex tipa si ma opresete" stai, zi boda' proste, ca e pomana ". Nu intelegeam prima data despre ce e vorba dar am zis ca o fi pentru o ruda, zic" ma dar pt cine e pomana?".Pe Cristina o apuca rasul "pt Michael " . Nu credeam ca o sa rad in halul ala:)) :)).
Astept sa guste ele sa vad ce spun , nu patesc nimic asa ca manac si eu, fara sa mint erau delicioase , erau gustose si pline de sos si cascaval , niami, ne-am lins la propriu pe degete .Complimente bucatarului!!!.
Vine si desertul sa-l numim erau briose ff gustose numai ca un pic cam are la fund, fac la fel le las pe ele sa guste si apoi infulec si eu, mananc chiar 3 asta insemnand ca sunt gustoase, beau si acel 3 in 1, singura chesti era ca mai imi trebuia zahar , dar nu am mai cerut ca fata ne adusese odata dar eu nu am pus cat trebuia, asa ca vina mea.
Apoi incepem sa ne gandim cum ne va fi fara Cristina si cat de dor ne va fi de ea cat timp va fi plecata la tara.
In concluzi dintre toate mesele asta mi s-a parut cea mai gustoasa pana acum, asa ca primeste notele cele mai mari pana acum.Fara suparare Rox :)):)) VA iubesc pe toate .!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu