sâmbătă, 13 iunie 2009


Imi e dor , de asa multe lucruri...........................
Mi-e dor de mare , asta e primul lucru, poate si cel mai dorit,
Mi-e dor de Gogosel, si Orazel , pe Spagetel am vazut-o azi,
Mi-e dor de nisip, de apa sarata, din care iei cel putin o gura zdravana,
Mi-e dor de oamenii care se zbat pt un loc unde sa-si aseze patura pe plaja.
Mi-e dor de primul fulg de nea.
Mi-e dor de primul ger care te tine in casa,
Mi-e dor de rufele inghetate ale mamei, cu acel miros de iarna si ger,
Mi-e dor sa aud vuietul vantului ,
Mi-e dor de focul din soba, care imi incalzea mainile dupa ce ma jucam prea mult in zapada,
Mi-e dor de mamaie sa tipe la mn pt ca am stat prea mult pe afara,
Mi-e dor tataie care-mi aducea o ciocolata de fiecare data cand vedea de la magazin,
Mi-e dor de doamna educatoare care incerca sa ma pacaleasca astfel sa nu o vad pe mama plecand ,
Mi-e dor de prima incercare de a merge pe bicicleta,
Mi-e dor de prima dezamagire ca un lucru nu mi-a iesit ,
Mi-e dor de jocul cu papusile,
Mi-e dor de acele momente in care tata vroia sa injure iar din cauza ca eu eram prin preajma incepea sa bolboroseasca pe sub buze,
Mi-e dor de copilarie, dar nu o vreau inapoi , a fost frumoasa asa cum a fost , nu cer alta si nici nu vrea sa o modific pe cea care a fost , vrea doar ca din cand in cand sa-mi amintesc de ea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu