duminică, 31 ianuarie 2010

mareata privire a naturii!


asa de mult imi doresc ca o raza de soare sa.mi mangaie fata si sa.mi lumineze parul, iar eu sa fiu incaltata intr-o pereche de tenisi si niste blugi si o bluza de culoare albastra, si sa ma plimb pe o alee inverzita sa aud rasul copiilor, si cantecul pasarilor.Sa nu indraznesc sa privesc cerul datorita maratiei lui , sa plec umila capul spre pamantul inverzit care parca imi zambeste in fata, si atunci sa privesc apa si orizontul si sa vad totul de culori cat mai frumoase.Apoi sa aud bazaitul unei albine care face curte unei gingase zambile, iar cum ghiocelul timid de ce vede pleca capul spre pamant.Sa vad cum doi tineri indragostiti se tin de mana si se bucura de ceea ce natura le.a dat si cum o femeie insarcinata isi mangaie burtica gandiduse ca peste cateva luni va iesi si ea cu pruncul ei in parc, sa vad o bunica care se bucura extrem de mult cand nepotica ii aduce o floare culeasa din pamant, si apoi sa vezi cativa batranei jucand sah pe o banca.

ce e mai placut decat aceasta imagine, si acele sentimente, din punctul meu de vedere nimic!

Un comentariu: