vineri, 28 ianuarie 2011

Si tu mirosi a prajituri!


Mi-am inceput ziua cu Gilmore Girls,[ca de obicei], desi in vacanta am iesit din personajul meu din Gilmore, deoarece i-am promis Lo. ca voi merge cu ea sa-si caute minunatul.....
Intarziind [tipic mie] o vad pe Lo. aflandu-se in realitatea crunta a viatii, si dandu-si seama ca in aceasta viata [ nu prea roz] e posibil sa-ti pierzi biletele in tramvai daca nu le pui intr-un loc sigur.
Trecand peste acest incident [major pt Lo.] ne indreptam spre marile centre comerciale de unde sa-si poate lua ce avea dansa de luat.Spre marea noastra supriza[ mai alea a mea] nu si.a gasit nimic.. din miile de modele, desi m-a plimbat mai bine de 3 ore incercand sa gaseasca ceva. Acum ii doresc multa bafta in cautarile urmatoare.
Tot azi am aflat ca i se pare ca miros a prajiturele [ma rog parfumul meu ] ca urasc geaca ei cu gluga cu nasturi,[ a naibi gluga 10 minute fara sa exagerez m-am chinuit in frig sa i-o prind,, dar nu reuseam].

Banuiesc ca a fost o zi atipica[ sau tipica] pt mine,,datorita careia voi visa la noapte numai ceea ce-si doreste Lo. si oameni care se ciocnesc de mine pt ca merg cu capul in alta directie.

La multi ani![pt acum 2 zile]!

Un comentariu: